وبلاگ درد دل

وبلاگ درد دل

وبلاگ درد دل

وبلاگ درد دل

وبلاگ درد دل

گردن درد

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۱۸ ب.ظ

گردن درد

درد گردن یا سفتی گردن یک مشکل رایج است و در اکثر موارد یک مسئله جدی و مزاحم نیست. درد گردن پس از چند روز یا چند هفته پیشرفت می کند. اگر در یک لحظه بد خوابیدید، مدت زمان طولانی روی کامپیوتر نشسته اید یا فشار عضلات خود را در موقعیت اشتباه قرار دهید، ممکن است درد گردن را تجربه کنید. استرس و فشار عصبی همچنین می تواند باعث ایجاد تنش در عضلات گردن و نهایتا درد گردن شود.
درمان گردن درد

شنا التهاب را کاهش می دهد، درد را کاهش می دهد و باعث حرکات نامحدود می شود. استفاده از بالش آبی: برخی از بیماران تأثیر بسیار خوبی از بالش را تأیید کرده اند. آنها می گویند که با یک بالش آبی، استحکام بالش را آسان می کند. به طوری که بیشتر آب و یا تنگ شدن بالشتک و آب کمتر باعث می شود قرص نرم شود. ملاتونین به فرد اجازه می دهد که خواب خوبی داشته باشد. خواب خوب و کمک به روند درمان. استفاده از مکمل منیزیم: بسیاری از درد گردن ناشی از آسیب یا عضلات است. با پزشک خود در مورد مصرف غذاهای غنی از منیزیم یا استفاده از مکمل صحبت کنید. این نوع ماساژ با استفاده از نوعی از روغن است که از طریق ماساژ نفوذ به عضلات و مفاصل را از بین می برد و عارضه را از بین می برد. این باعث آرامش عضلات و حرکت بهتر مفصل می شود.
علل درد گردن

درد گردن می تواند به علت مشکلات در هر یک از اجزای تشکیل دهنده آن رخ دهد. مشکلات استخوان ها، رباط ها، عضلات و اعصاب. گاهی اوقات مشکلات گردن باعث درد می شوند، اما بیمار در گردن احساس درد نمی کند. درد ممکن است در شانه یا اندام فوقانی یا ستون فقرات قفسه سینه احساس شود. شایعترین علل درد گردن کشش عضلات گردن است - دژنراسیون بیماری دیسک - فتق دیسک - ضربه - آرتریت روماتوئید -
درمان درد گردن و شانه

اول از همه، استفاده از یخ، که به طور سنتی در روزهای گذشته مورد استفاده قرار می گیرد، توصیه نمی شود و به جای آن می توان از گرمای محلی استفاده کرد. از آنجا که گرما کار قشر مغز را انجام می دهد و باعث تداوم تاندون ها و باز شدن عروق گردن می شود. برای مراقبت از گردن، باید توجه بیشتری به زاویه مطالعه داشته باشیم. اضافه بار بیش از حد باعث فشار بر مهره گردن می شود. تقویت عضلات شکمی و پشت (بدن سازی) یک سینه طبیعی برای حفظ ستون فقرات شما وجود دارد. کشش صاف عضلات انعطاف پذیری آنها را افزایش می دهد. همچنین باعث افزایش جریان خون به عضلات شما می شود. کپ سازی یک روش بسیار محبوب برای درمان گرفتگی عضلات در چین و ویتنام است. در این روش، پوست سر روی سطح پوست پشت بدن خراشیده می شود. این اقدام برای افزایش جریان خون و همچنین حذف سموم و عناصر ناسالم از این منطقه انجام شده است. فنجانی توسط انجمن علمی مورد آزمایش قرار می گیرد، که گاهی اوقات نتایج مثبتی دارد. ماساژ گردن با روغن نعناع، ​​زیرا بوی قوی گیاه را مسدود می کند کانال های بدن را که علائم درد از مغز را منتقل می کنند.
ورزش برای درد گردن

1. Thermal Therapy: دوش آب گرم بگیرید و آب را به طور مستقیم به گردن ببرید. شما همچنین می توانید از جکوزی، پد گرم و بطری آب گرم استفاده کنید. شما می توانید آب را به پوست کمی قرمز و کمی گرم نگه دارید. 2. استراحت: اجتناب از انجام حرکات و چیزهایی که درد شما را تشدید می کند و روی گردن خود قرار دهید. در حالی که عضلات گردن شما آرام و آرام هستند، سر خود را به سمت یک طرف بچرخانید تا کشش در گردن احساس شود، به طوری که به شانه و شانه نگاه کنید. مکث 6 ثانیه و انجام این حرکت 3 بار در هر طرف. سر خود را به جلو سوق دهید، به طوری که چانه خود را به قفسه سینه می رساند. برای بلند کردن آرنج، می توانید کمی به نوک انگشتان خود فشار دهید تا به سینه ختم شود. هنگامی که شما احساس کشش می کنید، به مدت 6 ثانیه مکث کنید، سپس به قسمت اول بروید. شما می توانید این حرکت را 3 بار تکرار کنید. دست خود را روی پیشانی خود قرار دهید (مثل قبل)، اما این زمان رو به جلو را فشار دهید و سعی نکنید سرتان را نیز حرکت دهید. مکث 10 ثانیه و 3 بار تکرار کنید. دست خود را به طرف خود قرار دهید، اما اکنون سر خود را به سمت شانه بچرخانید، به طوری که می خواهید بالای شانه و شانه را ببینید، اما حرکت نکنید. برای 10 ثانیه مکث کنید و 3 بار برای هر طرف تکرار کنید. گردن خود را خم کنید و فشار کمی روی دست ایجاد کنید تا سکته مغزی بهتر شود. مکث برای 6 ثانیه و بازگشت به حالت اولیه خود. این حرکت را برای هر طرف انجام دهید 3 بار. یک دست را در یک طرف سر قرار دهید و سر را به سمت دست بکشید، اما سعی نکنید آن را فشار دهید. تمرکز بر این حالت برای 10 ثانیه. این کار را برای 3 بار در هر طرف انجام دهید. از یک بالش مناسب استفاده کنید: اگر بیش از یک بالش را در زیر سر خود قرار دهید، از بالش های پزشکی استفاده کنید. بالش اگر به درستی انتخاب شود درد را کاهش می دهد و ستون فقرات گردن را در موقعیت صحیح نگه می دارد.

  • نسرین صمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی