وبلاگ درد دل

وبلاگ درد دل

وبلاگ درد دل

وبلاگ درد دل

وبلاگ درد دل

شعر تپش قلب | 71 شعر در مورد تپش قلب عاشقانه

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۱۵ ب.ظ

شعر در مورد تپش قلب

شعر در مورد تپش قلب ، شعر تپش قلب ، شعر در مورد تپش قلب عاشقانه ، auv nv l,vn j\a rgf

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد تپش قلب برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

تو را با تپش‌های قلبم سرودم

به این واژه‌ها احتیاجی ندیدم

شعر در مورد تپش قلب

تپش قلب من این را به پزشکان فهماند

علت بستری ام هست همین کمرویی

شعر در مورد ضربان قلب

کودکی و تپش قلب زندگی نو

نوجوانی تپش قلب استرس روزمرهای نو

شعر درباره ضربان قلب

چه شود این قلب به تپش بیفتد

تپش قلب چو معجزه عشق بکار بیفتد

شعری در مورد تپش قلب

مگر عاشقی چه میخواد که قلب اینجور به تپش میفتد

جز نیمه گمشده مگر چیزی هم پیدا میشود که به تبش بیفتد

شعر درباره تپش قلب

این تبش قلب از کودکی تا پیری

رازیست میون قلب و احساس زندگی

شعری درباره تپش قلب

من تپش قلب رود را در جریان یک سیلاب یافتم

من تپش قلب روح را در سکوتی فراتر از هر سکون یافتم

من تپش قلب خود را در بستر خواب سر بر بالین با نوازش گوش یافتم

شعر تپش قلب

این تپش قلب مداوم رو برام معنی کن

گم شدن توی هیاهو رو برام معنی کن

شعر تپش قلب عاشقانه

قلبم در اشاره ی دستان تو

نفسم از تپش قلب تو

شعر در مورد تپش قلب

تپش قلب من هر دم ببرد نام تو را

دلبرم خود شنوی ناله ی چون فرهادم….

شعر تپش قلبم

صدای تپش یه قلب عاشق بودو بس

کاشکی اون لحظه ی اول نمیزد

شعر درباره تپش قلب

بیا و ستاره هامونو دوباره بشناسیم

تا دوباره تپش قلب هامونو به اوج خود برسونیم

شعر این صدای تپش قلبم نیست

اندکی روشنایی ها و روشن بخشی ها

همه در تپش قلب من است و تنهایی خود

شعر راجع به تپش قلب

فکر کردی تپش دل زنفسهای که باید باشد

فکرآنی که دلت سوز نفسهای که باید باشد

شعر در مورد ضربان قلب

من در آنم که بدانم که چرا قلب منم یاد بکرد احوالت

من بدانم که بدانم تپش قلب توهم یاد کند احوالم

شعر درباره ضربان قلب

هنوز هم

صدایِ تپش هایِ قلبت را می شنوم

تپش هایی که

خو کرده ام به آنها؛

می شناسم

این تپش ها را؛

قلبت این بار برای که

به صدا در آمده است؟

شعری در مورد تپش قلب

حال من بهر تو بود و دل من یاد تو کرد

یاد آن باش که قلبم ز تمنای تو کرد

شعری درباره تپش قلب

سکانس تو

به خواب هایم تکرار شد؛

ساعت ها گذشته

اما هنوز

تپش قلبم

سالهای دور را هم

نگران کرده است…

شعر نو تپش قلب

احساس حسادت به رخت حل شدنی نیست

وللّــه به خــــــدا؛قلب و دل من چدنی نیست

 

دیدن مار خاکستری بزرگ در خواب

کشتن مار خاکستری در خواب

مار خاکستری در خواب نشانه چیست

مار خاکستری در خواب

دیدن مار خاکستری در خواب

تعبیر خواب دیدن مار خاکستری در خانه

تعبیر خواب مار خاکستری چیست

تعبیر خواب مار خاکستری خیلی بزرگ

تعبیر خواب مار خاکستری در خانه

تعبیر خواب مار خاکستری در خانه

تعبیر خواب مار خاکستری

تعبیر خواب دیدن مار خاکستری

تعبیر خواب مار خاکستری سفید

تعبیر خواب مار خاکستری خالدار

تعبیر خواب مار خاکستری و سیاه

نیش زدن مار خاکستری در خواب

تعبیر خواب دیدن مار خاکستری

تعبیر دیدن مار خاکستری در خواب

تعبیر خواب دیدن مار خاکستری در خانه

تعبیر دیدن مار خاکستری رنگ در خواب

تعبیر خواب مار خاکستری و سفید

تعبیر خواب مار زنگی خاکستری

تعبیر خواب دیدن مار خاکستری رنگ

تعبیر دیدن مار خاکستری در خواب

 

 

 

  • نسرین صمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی